Blogs

Persbericht: Axians ontvangt Cisco Marketing Velocity Innovator of the Year Award

Capelle aan den IJssel, 29 april 2015 - Axians is tijdens de jaarlijkse Marketing Velocity en Partner Summit 2015 van Cisco in Montreal benoemd tot Innovator of the Year. Met het uitreiken van deze award aan Axians spreekt Cisco haar waardering uit voor diens creatieve, ‘out of the box’ marketing campagne genaamd ‘Bring iT to the Cloud’. In deze campagne worden de krachten van Cisco, NetApp, VMware en Axians op innovatieve wijze gebundeld om organisaties een cloudoplossing op maat te bieden.

Cisco maakte de winnaar tijdens het Cisco Marketing Velocity event in Montreal bekend. Een goede samenwerking met haar partners is voor Cisco van groot belang omdat zij een belangrijke rol spelen bij de dienstverlening aan klanten en het realiseren van Cisco’s groeidoelstellingen. Met het uitreiken van de award spreekt Cisco haar waardering uit voor de inspanningen die Axians heeft laten zien bij de ontwikkeling en uitvoering van diens ‘Bring iT to the Cloud’ campagne in 2014. Daarbij heeft innovativiteit geleid tot aanzienlijke resultaten.

Olav van de Reijken, Commercieel Directeur bij Axians: “Het Axians marketing team heeft deze mooie award gewonnen voor de innovatieve manier waarop zij een nieuwe dienst naar de markt gebracht heeft. Ik ben trots op ons team en de manier waarop we innovaties drijven.”

Cisco Marketing Velocity Awards 2015

Olav van de Reijken, Commercieel Directeur bij Axians (uiterst rechts op de foto), tijdens de uitreiking van de Cisco Marketing Velocity Innovator of the Year Award in Montreal.